

Boek per email (vermeldt daarin svp uw telefoon) of telefoon: 050-5348795 / 06-54 30 70 46
- Babies gaan in hun eerste levensjaar nog gratis.
- De periodentabel gaat uit van vrijdag tot vrijdag, vanwege de schoonmaak op maandag en/of vrijdag er is overleg mogelijkheid voor andere dagen.
- U kunt het huis meestal betrekken vanaf 15 uur ’s middags en wordt meestal gevraagd te vertrekken voor 11 uur ’s morgens.
- We vragen een standaard borgsom van € 250
+ voor elke hond die mee gaat € 100 extra borg.
NB: in de maanden oktober t/m maart vragen we – mede in het licht van de soms hoge energiekosten – een borgsom van € 250 per hele week, met een minimum van € 250. De energiekosten worden na vertrek met de borgsom verrekend. - NB: kijk wel even onder deze tabel voor bijkomende kosten, annulering etc.!
- Indien er achter een periode geen “Op aanvraag” staat, is die periode wellicht nog vrij. Een familielid heeft dan een optie, maar zal daar wellicht van afzien als het huis kan worden verhuurd. Vraagt u voor de zekerheid eerst wel even via email of 050-5348795 / 06-54 30 70 46
Boek per email (vermeldt daarin svp uw telefoon) of telefoon: 050-5348795 / 06-54 30 70 46
Tarieven 2025
(boekingen laatst bijgewerkt op 10-12-2025)
| Bijzonderheden | Periode | Prijs voor 4 personen | Vrij/ bezet | Opmerkingen |
|---|---|---|---|---|
| ma. 24 -vrij 28 nov | € 262,50 | |||
| vr. 28 nov- 5 dec | € 350 | BEZET | 1v (5e keer) | |
| vr. 5 – ma.8 dec | € 175 | BEZET | ||
| ma. 8 -vr. 12 dec | €250 | |||
| vr. 12-19 dec | € 350 | |||
| 25-26 Kerst | vr. 19 dec-ma. 5 jan | € 1.050 | BEZET | J & J |
| ma. 5- vr. 9 jan |
Tarieven 2026
* Prijzen voor 4 personen, exclusief schoonmaakkosten (€ 85,-) en energiekosten (tegen kostprijs)
Boek per email (vermeldt daarin svp uw telefoon) of telefoon: 050-5348795 / 06-54 30 70 46
Vermelde prijzen zijn:
- excl. schoonmaakkosten:
€ 85 op basis van 4 personen
± € 5 voor elke slaper meer of minder. Deze toeslag geldt ook voor een tijdelijke logée, ook voor slechts 1 nacht.- Alle getoonde prijzen zijn op basis van 4 personen. Elke persoon meer of minder scheelt 5% meer of minder huur.
Dus 1 persoon: 15% korting en 9 personen: 25% opslag. Ook tijdelijke logées tellen hierbij (zelfs voor 1 nacht) wel mee als extra persoon in de week dat ze er zijn! - € 85 per week extra voor elke hond die mee gaat.
- Er wordt van de huurder wel verwacht dat hij / zij bij vertrek de woning netjes achterlaat en dat de WC / badkamer en de keuken redelijk schoon zijn, de afwas is gedaan en de koelkast helemaal geleegd, even als de vaatwasmachine.
- U wordt verzocht de vuilniszakken uit de keuken en de schuur naar de daarvoor bestemde containers te brengen; zie de aanwijzingen in de Handleiding.
- Alle getoonde prijzen zijn op basis van 4 personen. Elke persoon meer of minder scheelt 5% meer of minder huur.
- excl. een standaard-borgsom van € 250
De borgsom wordt, na ontvangst van het volledig ingevulde evaluatieformulier met energiemeterstanden, teruggeboekt onder aftrek van de werkelijke kosten van gas, electra, ev. telefoongebruik en ev. beschadigingen. - excl. energiekosten:
- Elektra: De meter in de woonkamer (achter de “gouden knop”) toont apart de standen voor hoog en laag tarief, maar in ons contract kost dat evenveel per kw/h. Verbruik hoog en laag moeten bij elkaar op worden geteld. U betaalt wat op het moment van bewoning de kosten per kw/h zijn. Maar om U enig idee te geven publiceren we hier de huidige prijs per kw/u per 1 januari 2023: € 0,40cent (het “plafond”). Maar dat kan dus anders zijn als U het huis bewoont.
- Propaangas, staat in een grote tank in de tuin, die regelmatig met een vrachtauto wordt gevuld. U betaalt per m3 wat het daadwerkelijk heeft gekost bij de allerlaatste vulling voor uw bewoning. Die was 30 april 2023: € 4,50 / m3. Maar dat kan dus anders zijn als U het huis bewoont. In de schuur kunt U het gasverbruik volgen op de gasmeter in de schuur. Doe dat vooral om nare verrassingen te voorkomen. Vooral als het vriest kan het heel hard gaan. Wees gewaarschuwd !!
- Hout voor de open haard: was tot voor kort gratis, en is dat nu nog steeds, maar ook nog steeds met het verzoek alleen hout te stoken voor de gezelligheid en niet om op gas te besparen (80% van de energie verdwijnt door de schoorsteen). Dat hout kostte ons onlangs ca. € 125 / m3.
- Maximaal 2 honden, ouder dan 1 jaar en vrij van vlooien kunnen (onder voorbehoud) mee na goed overleg en duidelijke afspraken en een extra borgsom van € 100 per hond.
- Ze mogen niet in de slaapkamers komen, niet op de stoelen en bank liggen en niet vlak om huis poepen.
- Wij bevelen aan om ze tegen teken en vlooien te druppelen met Advantage (Frontline helpt hier niet altijd meer) en goed op teken te letten.
- Katten zijn helaas niet welkom, ook niet voor een kort bezoek.
- NB: wij hebben beslist geen hekel aan dieren en velen hebben in ons huis jarenlang met veel plezier gehuurd, mèt hun huisdier(en) ! Helaas hebben we ook wel eens meerdere volledig door een hond kapotgekrabde deuren aangetroffen, waarvan het repareren een erg dure zaak was; De borgsom is niet de maximaal mogelijke schade die U zou moeten vergoeden bij vernieling van bv. gordijnen en geverfde muren en deuren. Katten zijn niet welkom, onder meer i.v.m. gordijnen en vitrages, die tot de grond gaan en vanwege nare ervaringen met vlooienplagen.
Betaling
- Op bankrekening NL46 ABNA 024.89.47.516 t.n.v. H.H. van der Molen te Haren.
- Bij reservering: 10 % van de totale huursom (inclusief borg en toeslagen), maar minimaal 100 € + ev. annuleringsverzekeringspremie.
- De rest van het bedrag dient 6 weken vóór aankomst op onze bankrekening te staan bijgeschreven of contant zijn voldaan.
Annulering
Bij annulering tot 6 weken van te voren is alleen de aanbetaling van 100 € (of € 100 + ev. verzekeringspremie) verschuldigd. (Die € 100 of € 100 + verz. premie geldt ook als geen aanbetaling is gedaan.) Daarna is het volle huurbedrag verschuldigd incl. ev. extra personen en dieren, maar exclusief borgsom en schoonmaakbijdrage, welke bedragen direct worden teruggestort.
Het is in de laatste 6 weken voor aanvang niet mogelijk uw reservering te verzetten naar een andere periode.
U kunt annulering bij ons zelf verzekeren (met wèl een eigen risico van 100 € + ev. verz. premie) door 6 % van de kale huursom (dus zonder borg en schoonmaakbijdrage) op te tellen bij het totale te voldoen bedrag (inclusief toeslagen) en dit ook schriftelijk aan ons te melden, waarna u een verzekeringsbevestiging ontvangt bij de bevestiging van verhuur.
Tegen overlegging van een originele, gedateerde en relevante medische verklaring of overlijdensverklaring, alles met vermelding van namen en adressen van betrokkenen en degene die de verklaring afgeeft, zullen alle betalingen prompt worden teruggestort, onder inhouding van 100 € (+ ev. verz. premie) eigen risico. Relevant zijn niet alleen verklaringen betreffende personen die gereserveerd hebben, maar ook andere personen die in uw leven zo belangrijk voor u zijn dat u uw vakantie er voor opgeeft.
NB: huurders die vertrouwen op hun doorlopende reisverzekeringen moeten zich realiseren dat wij niet zijn aangesloten bij de ANVR, wat voor sommige verzekeraars aanleiding kan zijn om niets te vergoeden. Wij raden u aan e.a.a. na te gaan in uw polis.
Boek per email (vermeldt daarin svp uw telefoon) of telefoon: 050-5348795 / 06-54 30 70 46



Boek per email (vermeldt daarin svp uw telefoon) of telefoon: 050-5348795

Boek per email (vermeldt daarin svp uw telefoon) of telefoon: 050-5348795 / 06-54 30 70 46